Пантбук. Мальована книжка на уроках зарубіжної літератури

Автор: olga от 25-01-2021, 18:52, Переглядiв: 215

0 Пантбук – це спеціальний прийом, що полегшує запам'ятовування матеріалу і значно збільшує обсяг сприйняття інформації, шляхом утворення асоціацій. Використання пантбука урізноманітнює пізнавальну роботу на уроці та сприяє кращому запам’ятовуванню.
Пантбук. Мальована книжка на уроках зарубіжної літератури
Пантбук. Мальована книжка на уроках зарубіжної літератури

Категория: Методична скарбниця

 

Сценарій "Першого вересня"

Автор: olga от 20-12-2019, 19:13, Переглядiв: 341

0 Підготувала: Савчук І.М.
1 вересня 2019 року

Ведуча:
Вереснева роса - в синьо-жовтих краях,
І захоплення, подив - у дитячих очах!
Зустрічай, Україно, майбутнє своє –
Ми новими знаннями окрилені є!

Ведуча:
Ми щасливі вітати усіх в нашій школі –
У шкільному родинному сонцеколі!
Наша дружна шкільна родина –
Частка великої, рідної України!

ДЕТАЛЬНІШЕ

Категория: Методична скарбниця

 

Майстер клас вчителя англійської мови Синельник М.А.

Автор: olga от 15-12-2019, 19:34, Переглядiв: 315

0
Майстер клас на тему:

«Розвиток комунікативних компетентностей учнів на уроках англійської мови шляхом впровадження інтенсивного навчання»

Англійська мова — легко і натхненно
Мотивація, інтерес та ефективні методики навчання — три кити, на яких стоїть успішний процес вивчення англійської мови. Погодьтеся, якщо перед вами викласти сотню незнайомих слів, навряд чи у вас виникне бажання тут же взятися за їх вивчення. Нині на допомогу вчителю іноземної мови приходить низка технік та методів інтенсивного способу вивчення та структурування інформації.
ДЕТАЛЬНІШЕ

Категория: Методична скарбниця

 

Виховний захід, присвячений голодомору 1932-33 рр. "Схилімо голови в скорботі"

Автор: olga от 6-02-2014, 14:47, Переглядiв: 1 560

0 Підготувала вчитель української мови та літератури Нечваль І.М.
Схилімо голови в скорботі

Виховний захід, присвячений голодомору 1932-33 рр.
Мета: вшанувати світлу пам’ять безвинно замучених голодом дітей, виховувати в учнів особистісні риси громадянина України, патріотизм, розвивати у дітей траурний етикет, дотримання традицій вшанування померлих.
Обладнання: панно - картина І. Шишкіна «Жито», під картиною 5 пшеничних колосків, калина, перев’язані чорною стрічкою, на покуті ікона, обрамлена рушником; на столі хлібина і склянка з водою, у підсвічнику – свічка.

Категория: Методична скарбниця

 

Урок зарубіжної літератури, 7 клас: "Р.Л.Стівенсон «Вересовий мед» як героїчна балада"

Автор: olga от 6-02-2014, 14:20, Переглядiв: 7 451

0 Підготувала вчитель зарубіжної літератури Вишнякова С.С.
Тема: Р.Л.Стівенсон «Вересовий мед» як героїчна балада. Уславлення подвигу шотландського народу в боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в баладі.
Мета:
Ознайомити учнів із біографією письменника; проаналізувати текст балади, визначити в ньому характерні ознаки літературної балади та вплив балади фольклорної, проаналізувати поведінку персонажів твору;
розвивати навички виразного читання балади, ідейно-художнього аналізу твору, асоціативне мислення, зв`язне мовлення;
виховувати інтерес до творчості письменника, духовних надбань людства.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: текст балади, портрет Р.Л.Стівенсона, малюнки, презентація, таблиця.

Категория: Методична скарбниця

 

Урок з образотворчого мистецтва, 6 клас: "Відтворення реальної форми предметів. Творче завдання: створення замку своєї мрії."

Автор: olga от 2-12-2013, 22:27, Переглядiв: 3 356

0 Підготувала вчитель образотворчого мистецтва Криницька Т. О.
Тема: Відтворення реальної форми предметів. Творче завдання: створення замку своєї мрії.
Мета:
вчити відтворювати реальні форми предметів, поглибити знання учнів про архітектуру як вид мистецтва, закріпити вміння працювати з розгортками об’ємних геометричних фігур, продовжувати вчити свідомо використовувати за призначенням художні інструменти та матеріали;
розвивати просторові уявлення, творчі здібності учнів, навички роботи в групі;
виховувати естетичний смак засобами образотворчого мистецтва.
Tип уроку: комбінований, урок формування предметних умінь і навичок.
Обладнання:
для вчителя – демонстраційні моделі архітектурних споруд, моделі розгорток геометричних форм, роздатковий матеріал для роботи в групах (технологічні карт¬ки «Побудова розгорток геометричних форм»), буклети до уроку; мультимедійна система, презентація уроку, мультимедійна фізкультхвилинка.
для учнів – дощечки для клеєння, серветки, альбом, лінійка, ножиці, клей, фломастери, графітовий олівець, гумка, роздатковий матеріал (розгортки геометричних фігур).

Категория: Методична скарбниця

 

Урок українського читання, 3 клас: "Народ вчить, як на світі жить. Скоромовки. Прислів’я, приказки. Загадки".

Автор: olga от 22-11-2013, 23:39, Переглядiв: 12 268

1 Підготувала вчитель початкових класів Вакуленко О. В.

Тема: Народ вчить, як на світі жить. Скоромовки. Прислів’я, приказки. Загадки.
Мета: збагатити знання дітей про малі жанри усної народної творчості, з’ясувати їх характерні особливості.
Розвивати уміння за ознаками впізнавати предмети; пояснювати прислів’я, розвивати мислення, допитливість, зорову та слухову пам’ять, образність і точність мовлення. Активізувати словниковий запас учнів.
Виховувати пізнавальний інтерес, любов до рідного слова, бажання самостійно придумувати загадки, вживати прислів’я у спілкуванні.
Обладнання: підручник Читанка О.С. Савченко "Освіта", 2003, індивідуальні картки для читання, картинки: ромашки, соняшника, лисиці, зайця, котика, пам’ятка як складати загадку, комп’ютер, мультимедійний проектор.
Тип уроку: комбінований.
Вид уроку: урок із використанням ІКТ.
Прийоми і форми роботи: «Незакінчені речення», «Проблемне завдання», вибір домашнього завдання, парна та групова форми роботи, гра «Хто швидше?», інсценування пісні.
Використана література:
1. Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя. – К.: “Освіта”, 2007. – 334 с.
2. Початкова освіта. Перша всеукраїнська газета для першого вчителя. № 17 (545) травень 2010.- 27 с.

Категория: Методична скарбниця