Виховний захід, присвячений голодомору 1932-33 рр. "Схилімо голови в скорботі"

Автор: olga от 6-02-2014, 14:47, Переглядiв: 1 233

0 Підготувала вчитель української мови та літератури Нечваль І.М.
Схилімо голови в скорботі

Виховний захід, присвячений голодомору 1932-33 рр.
Мета: вшанувати світлу пам’ять безвинно замучених голодом дітей, виховувати в учнів особистісні риси громадянина України, патріотизм, розвивати у дітей траурний етикет, дотримання традицій вшанування померлих.
Обладнання: панно - картина І. Шишкіна «Жито», під картиною 5 пшеничних колосків, калина, перев’язані чорною стрічкою, на покуті ікона, обрамлена рушником; на столі хлібина і склянка з водою, у підсвічнику – свічка.

Категория: Методична скарбниця

 

Урок зарубіжної літератури, 7 клас: "Р.Л.Стівенсон «Вересовий мед» як героїчна балада"

Автор: olga от 6-02-2014, 14:20, Переглядiв: 5 532

0 Підготувала вчитель зарубіжної літератури Вишнякова С.С.
Тема: Р.Л.Стівенсон «Вересовий мед» як героїчна балада. Уславлення подвигу шотландського народу в боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи в баладі.
Мета:
Ознайомити учнів із біографією письменника; проаналізувати текст балади, визначити в ньому характерні ознаки літературної балади та вплив балади фольклорної, проаналізувати поведінку персонажів твору;
розвивати навички виразного читання балади, ідейно-художнього аналізу твору, асоціативне мислення, зв`язне мовлення;
виховувати інтерес до творчості письменника, духовних надбань людства.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: текст балади, портрет Р.Л.Стівенсона, малюнки, презентація, таблиця.

Категория: Методична скарбниця

 

Урок з образотворчого мистецтва, 6 клас: "Відтворення реальної форми предметів. Творче завдання: створення замку своєї мрії."

Автор: olga от 2-12-2013, 22:27, Переглядiв: 2 480

0 Підготувала вчитель образотворчого мистецтва Криницька Т. О.
Тема: Відтворення реальної форми предметів. Творче завдання: створення замку своєї мрії.
Мета:
вчити відтворювати реальні форми предметів, поглибити знання учнів про архітектуру як вид мистецтва, закріпити вміння працювати з розгортками об’ємних геометричних фігур, продовжувати вчити свідомо використовувати за призначенням художні інструменти та матеріали;
розвивати просторові уявлення, творчі здібності учнів, навички роботи в групі;
виховувати естетичний смак засобами образотворчого мистецтва.
Tип уроку: комбінований, урок формування предметних умінь і навичок.
Обладнання:
для вчителя – демонстраційні моделі архітектурних споруд, моделі розгорток геометричних форм, роздатковий матеріал для роботи в групах (технологічні карт¬ки «Побудова розгорток геометричних форм»), буклети до уроку; мультимедійна система, презентація уроку, мультимедійна фізкультхвилинка.
для учнів – дощечки для клеєння, серветки, альбом, лінійка, ножиці, клей, фломастери, графітовий олівець, гумка, роздатковий матеріал (розгортки геометричних фігур).

Категория: Методична скарбниця

 

Урок українського читання, 3 клас: "Народ вчить, як на світі жить. Скоромовки. Прислів’я, приказки. Загадки".

Автор: olga от 22-11-2013, 23:39, Переглядiв: 9 433

1 Підготувала вчитель початкових класів Вакуленко О. В.

Тема: Народ вчить, як на світі жить. Скоромовки. Прислів’я, приказки. Загадки.
Мета: збагатити знання дітей про малі жанри усної народної творчості, з’ясувати їх характерні особливості.
Розвивати уміння за ознаками впізнавати предмети; пояснювати прислів’я, розвивати мислення, допитливість, зорову та слухову пам’ять, образність і точність мовлення. Активізувати словниковий запас учнів.
Виховувати пізнавальний інтерес, любов до рідного слова, бажання самостійно придумувати загадки, вживати прислів’я у спілкуванні.
Обладнання: підручник Читанка О.С. Савченко "Освіта", 2003, індивідуальні картки для читання, картинки: ромашки, соняшника, лисиці, зайця, котика, пам’ятка як складати загадку, комп’ютер, мультимедійний проектор.
Тип уроку: комбінований.
Вид уроку: урок із використанням ІКТ.
Прийоми і форми роботи: «Незакінчені речення», «Проблемне завдання», вибір домашнього завдання, парна та групова форми роботи, гра «Хто швидше?», інсценування пісні.
Використана література:
1. Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя. – К.: “Освіта”, 2007. – 334 с.
2. Початкова освіта. Перша всеукраїнська газета для першого вчителя. № 17 (545) травень 2010.- 27 с.

Категория: Методична скарбниця