«Боляче буває всім»

Автор: olga от 22-12-2021, 15:20, посмотрело: 20

0 «Боляче буває всім»
Мета: сформувати поняття про красу природи; розширити знання здобувачів освіти про домашніх тварин; сформувати уявлення дітей про правила догляду за друзями нашими меншими; ознайомити учнів з нормативно-правовими актами щодо утримання і поводження з ними;закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них; виховувати в учнів повагу до тварин, порозуміння з «братами нашими меншими»; сприяти налагодженню доброзичливості, сердечності, взаєморозуміння та взаємоповаги.
Обладнання. Телевізор, комп’ютер, нормативні документи,виставка малюнків із зображенням тварин, фотографії дітей з домашніми улюбленцями, оповідання В. Сухомлинського.
Форма діяльності: відверта розмова.
Зміст виховної діяльності: ціннісне ставлення до природи
Хід роботи
1. Підготовчий етап
З учнями проводиться бесіда, на якій дається завдання підготувати цікаві розповіді про кумедні та повчальні випадки із життя домашніх улюбленців. Водночас, рекомендується перед заходом переглянути мультфільм «Добро починається з тебе »та фільм «Хатіко».
2. Зміст роботи
Вчитель:Діти, давайте перед заняттям згадаємо наш девіз:
Нас кличе в дорогу –
Скоріш вирушай!
В мандрівках чудових
Пізнай рідний край.
Відкрий таємниці
Для себе, мій друг!
Для тебе іскриться
І річка, і луг.

До класу, під музику, забігають Кіт Мурчик та Собачка Дружок
Мурчик: – Зажди, Дружок, не поспішай до учнів, напевно вони злі і будуть нас ображати, мені страшно.
Дружок: – Я гадаю, що ні! Подивись на них які вони чуйні та добрі. Ми ж з тобою хочемо мати вірних друзів.
Вчитель: – Зачекайте. Такий гамір здійняли. Хто ви такі і що вам потрібно?
Мурчик: – Я – веселий котик Мурчик.
Дружок: – А я – Дружок. Я чув, що ці дітлахи люблять тварин і нас не скривдять, нам би так хотілося б з вами бути друзями і весело проводити час разом.
Вчитель: – Ми дуже, любимо тваринок, і залюбки з вами подружимося, а поки заспокійтеся .Наше з вами заняття якраз буде саме про вас. Зараз я вам розповім як людина подружилася із нашими маленькими друзями.Як ви вважаєте, кого називають найменшими друзями людей?
Так, різних тваринок. А як же вони стали друзями людини? Ви знаєте? Тоді слухайте цікаву розповідь. (Показ презентації)
Вчитель:– Ця дружба розпочалася багато років тому, коли лю¬дина помітила у тварин унікальні якості, що були набагато більш розвинуті, ніж у людини
– За давніх часів людина приручила вовка. Він першим прийшов до неї із лісу . Поступово вовчик привчився охороняти дім та захищати. Відтоді пройшло багато часу, стосунки людини і собаки розвивалися і збереглися аж до наших днів. Собака – вірний товариш і помічник людини.
В чому допомагає собака людям у їхньому побуті? Відповіді дітей.
– Людина також приручила і котиків. Колись це була священна тварина і їй поклонявся стародавній народ Єгипту.
–Дайте відповідь на запитання , завдяки яким рисам наш Мурчик є таким хорошим мис¬ливцем?
– У котів дуже гострі кігті і хороший слух. А що дозволяє нашим друзям рухатись непомітно і тихо?
–Чи знаєте ви, що у наших друзів є своя мова. Давайте разом з нашими гостями подивимося цікаве відео про наших друзів.

Гра «Мурчик чи Дружок»
– А тепер давайте з вами відпочинимо та повеселимся. Я буду називати риси характеру тва¬ринки, а ви будете рухами показувати, хто це: собака чи кіт. (якщо пес, учніплескають в долоньки, якщо кіт– тупотять ніжками)
– Отже, розпочинаємо:
• охоронець;
• майстер підкрадання;
• любить багато спати;
• любить вмиватися;
• муркотун;
• його легко дресирувати;
• не любить купатися;
• приносить капці;
• має чутливі вуса;
• любить прогулянки на вулиці.
Собачка Дружок: Які ви молодці.Я хочу розказати вам одну історію про героїзм та вірність четверолапих.
У одного лицаря, що жив у замку в околицях Ліона був пес грейхаунд Гінфорт. Одного разу лицар вирушив на полювання, залишивши Гінфорта охороняти свого маленького сина.
Коли лицар повернувся з полювання і увійшов в дитячу кімнату, то побачив, що в ній панує повний безлад - колиска була перевернута, дитини ніде не було видно, а Гінфорт шкірився на свого господаря закривавленою пащею.
Вирішивши, що Гінфорт загриз його сина, лицар в люті убив собаку. І раптом він почув дитячий плач. Лицар перевернув колиску і побачив свого сина, що лежить під нею, цілого і неушкодженого, а поряд з ним - мертвих гадюк. Виявилося, що Гінфорт вбив змій, які вповзли в дитячу кімнату, і врятував дитину.
Вчитель: – Ось так домашній пес врятував маленьку дитину.
Вчитель:Тепер наш Мурчик запрошує нас зробити фізкультхвилинку та веселу руханку.
Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують “хвіст”)
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).

Вчитель: - В сучасному світі ми все далі відходимо від природи. Спілкування з нею поступово заміщується соціальними мережами, віртуальним світом. Дуже часто ми забуваємо, що поряд з нами живуть вірні друзі – тварини. Вони відданими очима дивляться на нас, очікуючи уваги і любові. Наші улюбленці так багато роблять для нас: охороняють, дарують радість спілкування, а іноді навіть рятують життя, чекаючи від нас лише уваги. Вони для нас лише сторінка життя, а ми для них і є все життя. Тварина віддячує вірністю та прихильністю тільки тому, хто дбає та піклується про неї, і ніколи не стане другом для того, хто хоч раз завдав їй болю та шкоди.

– Мої малята як ви розумієте цей вислів «Ми відповідальні за тих, кого приру-чили». ( думки учнів)
– А скажіть, будь ласка, як треба доглядати за своїми домашніми улю¬бленцями?
- Я бачу, що діти принесли фото колажі з своїми друзями, про них ми зараз і послухаємо цікаві історії( розповіді учнів).
- Які ви всі молодці. Дякую вам, що познайомили нас зі своїми друзями.
Вчитель:– Так уже склалося життя, що люди часто виявляються невдячними за те, що тва¬рини роблять для них, викидаючи своїх друзів на вулицю. Бувають ви-падки, коли тваринка загубилась, і господарі не можуть її знайти, а бувають і такі безвідповідальні господарі, які й не шукають. Так з’являються безпритульні тварини
– Пам’ятайте, що життя на вулиці позначається на поведінці тварин. Тому потрібно бути обачними ( діти дивляться відео «Правила поводження з безпритульними тваринами» на екрані телевізора).
– Але є люди, які переймаються долею тварин. Це спеціалі¬сти ветеринарних клінік, волонтери та працівники притулків для тварин.
- Сьогодні я вас хочу познайомити саме з такою людиною. Це людина яка допомагає тваринам, що потрапили в біду ( виступ запрошеної гості).

3.Заключна частина.
– Розумнички! Сьогодні я дуже задоволена вашою роботою.
– Що нового ви дізналися, на нашому занятті?
–Я хочу, щоб ви виросли добрими та чуйними, не були байдужими та неуважними. І завжди пам’ятали, що якщо колись у вашому житті появиться маленький пухнастий товариш, то ви повинні оберігати його, піклуватись про нього, відповідати за його життя.Нехай ваші хатні улюбленці приносять вам лише радість, нехай вони будуть для вас завжди справжніми друзями.























Категория: Методична скарбниця

[related-news] [/related-news]
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Додавання коментаря

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Вопрос:
Фамилия нашего мэра?
Ответ:*
Введите код: *
оновити, якщо не видно коду