Тиждень біології та екологічної безпеки

Автор: olga от 8-06-2014, 23:47, посмотрело: 22 444

0 З метою покращення знань про природу, розвитку почуття відповідальності за Землю, заохочення до вивчення природничих наук, зокрема науки про життя у всіх його проявах – біології, з 12 по 16 травня в Лебединській загальноосвітній школі І-ІІ ст.№4 пройшов тиждень біології та екологічної безпеки під керівництвом вчителя Ж.С.Линник. Учні були дуже активними і тому цей тиждень приніс багато цікавого і пізнавального.
Основне завдання тижня полягало в тому, щоб у ньому взяв участь весь шкільний колектив. Яскраві оголошення, повідомлення на загальношкільній лінійці, завдання класам – все це привертало увагу дітей ще до проведення предметного тижня і спонукало їх узяти участь у заходах.
На кожен день тижня були заплановані конкретні заходи. Під час тижня випускалися стінні газети, блискавки, готувались презентації. Учні змагалися у написанні оповідань, казок про чарівну красу нашої природи, складали кросворди та ребуси. Учні 9 класу провели засідання екологічної варти«Шукаємо вихід із сміттєвих лабіринтів”, цікавою також була інтелектуальна гра „Щасливий випадок”. На відкритих уроках у 5 і 6 класі, прсвячених Червоній книзі України, порушувалися питання збереження біорізноманіття рослинного і тваринного світу нашої області.
Підсумком тижня став конкурс плакатів(5-9 кл.) та малюнків (1-4 кл.) на спільну тему «Буду я природі другом!»
Тиждень біології став спільною справою, яка згуртовує школярів, допомагає розкритися їхнім талантам, вчить діяти дружно і організовано.Організація такої форми роботи вимагала від учителів й учнів великої та ґрунтовної підготовки, до якої було залучено максимальну кількість учасників. Проте результати роботи виправдовують зусилля педагогів і учнів, адже після проведення тижня біології в школярів активізується пізнавальна діяльність, зростає інтерес до біологічної науки.
Тиждень біології та екологічної безпеки

Захищати природу можна по-різному. Можна кричати зусібіч про екологічну катастрофу і при цьому тільки констатувати факти зникнення видів тварин чи рослин. А можна навчити дитину не лише любити все живе, а й дати їй інструменти для захисту довкілля, і тоді вона, ставши дорослою, не буде топити відходи в океані, не буде працювати над поверненням річок в інший бік, не буде залишати напризволяще домашню тварину.

Категория: Новини

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Додавання коментаря

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Вопрос:
Фамилия нашего мэра?
Ответ:*
Введите код: *
оновити, якщо не видно коду